Tisdag

2009-01-06 @ 19:55:00
Nu skriver vi på så att tangenterna nästan flyger bort! Men det ska bli så otroligt skönt när det här är klart. Snart ska jag faktiskt gå och lägga mig, jag är jätte trött. Imorgon ska vi fortsätta och göra om diskussionen och sen är det hemma fix som gäller. Så jag kommer nog inte vara alltför social den här veckan. Men sen så, nästa vecka har jag bestämt mig för att åka hem och "hänga" hos Staaf lite grann, hoppas dom är hemma och är villiga att ta emot ett besök från virvelvinden.
Nu ska jag fortsätta att läsa lite och sen är det dags för kudden.



Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Japp jag tror det i alla fall att vi är hemma. Vi fick ta oss en sväng till akuten igen i kväll, jag fick allergi reaktion på gulachen, har ätit det sen jag var 5 år fattar inte vart allt skit kommer i från. Hoppar snart från någon bro, helt klart.

See uou later alligator..

2009-01-06 @ 22:12:49
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anki

Inge fara stumpan, det löste sig bra att ha med skit högarna, vi var hemma vid 10 igen, det är tur att det är lov.

De gav mig betapred, jag hade fått ner det lite med min allergi medicin hemma så det hade lagt sig lite tills vi kom in. Vad läkarna säger det tar vi på måndag eller på mail eller sms. Lycka till nu. Puss och kram

2009-01-07 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0