Vilodag

2009-01-03 @ 16:28:29
Suck & Pust säger jag idag.

Jag skulle ha storstädat hela lägenheten idag. Pontus väckte mig tidigt imorse och jag kör iväg honom till jobbet, sen åker jag till Öppen hand och tittar lite och efter det tog jag mig en sväng till mataffären. Sen kom blixten och huvudet började dunka till och sen har jag legat och glott på tv idag. Jag har inte orkat mycket mer, jag tycker inte om att vara sjuk. Jag känner mig handikappad då, jag vill så mycket men jag orkar inte. Så jag bestämde mig för att vila upp mig och köra racet imorgon, julen måste ut.


Hoppas ni har en mycket mysigare Lördag än mig!

Hjärtekram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat ibland säger kroppen stopp, den ger dig olika signaler. Näsblod bl.a då måste man stanna upp och ta igen sig med gott samvete.

Du vet hur mycket du haft senaste månaderna med c-uppsats och nycket mer. Fortsätt vila. Julen dansas

ju ut tjugonde knut så du har gott om tid! Love u

2009-01-03 @ 18:02:13
Postat av: A-K

Vila på du, det är du värd! Hoppas du mår bättre. kram

2009-01-03 @ 20:11:57
Postat av: Carro

Stacklars lilla gumman. krya på dig. Kram

2009-01-03 @ 23:57:29
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0