Ibland känns det bara så där himla blä...

2009-07-14 @ 21:38:19


Och när jag försöker att komma på andra tankar så hittar jag den här vackra bilden som jag tog i påskas. Det är vägen till mina föräldras stuga och jag känner att den utstrålar harmoni och lugn. Jag tänker inte ens skriva varför jag känner mig blä därför att det är så otroligt löjligt egentligen, men det är min känsla just nu. Varför är det så svårt att vara nöjd med sig själv? Tänk vad några kilon kan göra för humöret, men det är själförvållat så jag har bara mig själv att skylla, det är ju trots allt ingen annan som stoppar saker i min mun. Men jag får skärpa mig och det vet jag ju att jag kan. Och gör jag det så slipper jag ju vara så barnslig som jag känner mig just nu. :(

Skitsamma, idag kom mina fina tjejor hem, de finaste. Och vad jag har saknat dom båda.. men nu är de här och det tycker jag är alldeles underbart!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Plussi lussinan dom där kilona kommer alltid att var up and down i ditt liv, lägg ingen energi på dom. Är det systrarna Bredberg dom kommit hem??

Love u Miss u

2009-07-14 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0