Ny Vecka!

2009-07-06 @ 06:18:29

Helgen har varit en lugn sådan, jag har vilat upp mig ordentligt. I Lördags blev det mys med A-K och Stella Bus och sen blev det småfix här hemma, igår så åkte jag och svärmor ut för att sola. Vi hann ligga i 1.5 timme sedan kom det kyliga vindar och vi åkte hemmåt och käkade söndags middag istället.

I dag spöregnar det och byxor känns lockande, det har jag inte haft på mig på jag vet inte hur länge. Det känns lite konstigt att det regnar men det kan vara skönt det också, värmen tog ut sin rätt förra veckan på jobbet! Men självklart vill man ju sol och fint väder, ni får inte tro att jag inte tycker om den!

Jag vet inte hur jag lyckades men jag raderade tydligen det förra inlägget, jag tror närmare bestämt att fröken J är lite trött så här på morgonen! *fniss*

I dag jobbar jag till halv fyra sen blir det att åka och hälsa på goda vänner, ska bli riktigt kul!

Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman. Saknar ju dig oxå juh. När har du tid och fika? Jag kan typ när som helst :) Kram

2009-07-06 @ 20:55:28
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag lider av separationsångest, saknar P OCH DIG ser fram emot vecka 32.

Love u miss u

2009-07-07 @ 21:12:13
Postat av: Carro

Helgen är tyvärr ganska fullspäckad. Imorgon kväll åker vi till stockholm och ska på bio. På lördag så kommer Mickes son hit och så ska vi grilla med grannarna på kvällen. Söndag kanske jag och Irene ska stå på loppis i Oxelösund...men vi har inte riktigt bestämt oss än. Om det inte blir loppis följer jag antagligen med och skjutsar hem Arvid tillo Örebro....hmprf och jag som sa att jag kunde ses typ när som helst.... Fast när jag skrev det så hade ag inte så mkt inbokat. Du slutar inte tidigt nån dag nästa vecka? Kram

2009-07-09 @ 16:25:34
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0