SOMMAR !

2009-06-29 @ 21:34:24
Hej Hej!
Bloggen har verkligen fått komma i tjugonde hand nu när det är så vackert väder ute! Jag jobbar och står i och det går kanon! I Helgen hade vi det kanon trevligt, jag hann med både jobbfest, en heldag på stranden och grillfest med utgång och mys med gubben! Det är så här sommar ska vara och jag älskar det! Dock saknar jag Mamma och önskar att jag kunde åka upp till henne på landet redan nu men jag får vänta tills vecka 32 för då drar vi dit!

Här är lite bilder, inte alls alla som vi tog i grekland. De bästa korten ligger på P:s mobil så jag får vänta med att lägga upp dem tills han har fört över dem på datorn!

Ett kort är på mig i min fulsnygga klänning, jag vet inte vad jag ska tycka om den men på något sätt är den bara så härlig! Vad tycker ni?

Hoppas ni alla mår bra !
Kram




Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar efter er också!!! Allt börjar falla på bana

här uppe. Butiken börjar ta form, känns kanon. Problemet här uppe är att det är så varmt. Var i butiken nu på em det var 34 grader där inne, lite för häftigt för min gamla kropp. På onsdag kväll ska vi ha vip kväll, det har Camilla bestämt. Love u Miss u

PS Klänningen var jättefin DS

ä

2009-06-29 @ 23:41:37
Postat av: Lilla jag

Hoppas ni hade det bra på semestern!

Kram gumman

2009-06-30 @ 00:57:32
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: A-K

Finns det tid för en fika i veckan? kramar från mig och Stella-bus

2009-06-30 @ 19:07:34
Postat av: simone

jag gillade klänningen massa=) den var super snygg=). Hade du trevligt i lördags? När ska vi hitta på något skoj då? ha du någon semseter denna sommaren??. Kram

2009-06-30 @ 22:53:55
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Somris

jag tyckte klänningen satt som smäck och var skitsnygg på dig!!!

2009-07-01 @ 18:21:47
Postat av: Anki

Soliga kramar från Staafarna som snart, bara 2 dagar kvar är i paradiset. Puss i nuss

2009-07-02 @ 10:42:38
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0