Jag ser det snöar

2009-03-10 @ 09:57:48
Det var väl roligt, HURRA! Nej faktiskt inte så roligt, jag vill ha VÅR nu. Inte snö och blask.

Om en liten stund ska jag ringa och tacka ja till jobbet och diksutera lite. Spännande. Efter det ska jag ringa Kvinnoklinken. Får se vad de har att säga. Sen blir det små fix här hemma. Tvätten behövs vikas in och alla sängkläder ska tvättas. Jag behöver åka och handla mat också, det ekar tomt i skåpen. I går läste jag en underbart bra bok och den heter "Ät dig ner i vikt". Den är helt klart läsvärd även för någon som inte "bantar".

Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Våran tv funkar inte som vanligt och inte internet heller så nu får jag surfa på ett annat nät som är så seeegt. Jippie för Bredbandsbolaget!


Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis grattis till jobbet! Vart är jobbet nånstans? Nyfiken... :) Kram från oss 2 ;)

2009-03-10 @ 15:32:03
Postat av: Anki

Hej skrutt i prutt

Ville bara kraaaaaaaaaaaaama om i snö kaoset.

Puss

2009-03-11 @ 10:38:23
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0