Nu jäklar blir det andra tag!

2009-03-29 @ 13:17:58
Jag är så arg på mig själv för att jag har blivit en riktig godisråtta, det märks på mina byxor kan jag säga. Så från och med idag blir det mindre kolhydrater igen, det är det ända som funkar på mig. Så nu är det upp till kamp med min disciplin. Det är ju inte så svårt egentligen, jag får köpa hem rätt grejer och se till att hålla mig mätt så suget inte kommer.

Förresten får man ju äta himla god mat som inte slår en torr gamal knäckemacka.

I dag blir det tvättar time, det är en stor hög i sovrummet och sedan måste jag handla. Jag tänkte nämligen vara så duktig att göra matlåda tills imorgon. Det blir billigare och då behöver jag inte köpa en macka på skolan. Jag måste fixa detta. För nu är det NOG!


Ha en hel mysig Söndag och tillåt dig själv att bara göra ingenting emellan åt.

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Önskar jag KUNDE sitta och göra ingenting emellanåt, men det går tyvärr inte med en 1½ åring. Får göra det om ett par år istället! =)

KRAMIS

2009-03-29 @ 20:46:19
Postat av: A-K

Vi får höras för en kaffe! Kram

2009-03-29 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0