Det gick fantastiskt bra!

2009-05-21 @ 10:01:36

I Tisdags var jag på nya jobbet och hälsade på. Jag fick träffa mina nya kollegor barn och deras föräldrar. Det var himla trevligt och vi kommer ha en liten barngrupp till hösten på endast elva barn. Vi är tre heltidare på dom elva barnen så det kan inte sluta bättre.

Jag var med om en ganska olustig händelse också, det kom fram en kvinna från ingenstans och vräkte ur sig att jag tagit hennes tjänst osv. Jag bemötte henne bara trevligt och gick därifrån, jag tycker inte man gör så. Ush att jag alltid ska dra till mig knäppisar.

Nu är det endast åtta dagar kvar tills jag tar min examen!

Stor kram


Kommentarer
Postat av: simone

söt du är gumman=)

2009-05-21 @ 13:19:42
URL: http://s
Postat av: simone

det finns dumma människor överallt=(

2009-05-21 @ 13:20:50
URL: http://simonessnya.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

men kära nån, det finns då folk till allting. Vad skulle det hjälpa henne genom att hoppa på dig sådär? Fick hon tjänsten då eller!? fniss

Bry dig inte om henne - du var bättre helt enkelt! Sug åt dig det istället.

KRAM

2009-05-24 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0