Nu är det nära

2009-05-26 @ 10:02:50
God Morgon Soliga Tisdag!

Nu är det nära, snart är fredagen här som jag väntat på så länge nu. Jag tar min examen, jag är färdig då. Inget mera pendlande på tiiidiga morgonar och inga mer lektioner eller förälsningar på universitetet. De här åren har gått så fort och jag vet inte om jag har hunnit med alla gånger! Men det känns väldigt bra allting, jag ska nog fira det hela med att köpa en till blommlåda till ballkongen! *fniss* Jag har ju valt att inte fira det så speciellt eftersom P ändå jobbar och andra är borta. Men jag kan nog roa mig ändå på något vis, kanske stannar jag kvar i Stockholm och gör något, ena brorsan bor ju där nu så det kanske kunde va nått! Vi får helt enkelt se vad dagen till ära bjuder på!
Nu ska jag hoppa in i duschen och gå ner på stan, tentan är snart klar.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med tentan, vill du att jag kommer till dig så vi kan äta middag på fredag?

Love u

2009-05-26 @ 17:22:01
Postat av: A-K

Du är så bra!! Gjorde du färdigt din hemtenta igår som du sa att du skulle??

Håret blev sketabra. TACK!

Tänkte fråga om vi skulle ta en fika nästa vecka men kom ju på att du JOBBAR ju då :) Vi får planera in en fika nån helg när P jobbar. kraaaaaam

2009-05-26 @ 21:03:43
Postat av: simone

Du är så himla duktig tjejen. jag inponerad av dig som har klarat allt så bra. Du ska vara stålt du=)

Hoppas fredagen blir en bra dag för dig=)

kram

2009-05-27 @ 09:52:21
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0