Du kanske borde vila lite...

2009-11-05 @ 12:43:04
Jahopp, jag slapp inte undan den här månaden heller. Feber snor och hosta, igen. Hostade så pass i tisdags natt att Pontus blev livrädd. Antar att den gamla astman tittar fram. Ringde läkarn, fick tjata mig till att komma tid. Tanten tyckte inte det lät så jobbigt att ha varit konstant förkyld sen den 19/9 och hosta blod m.m. Men efter en stunds tjatande fick jag komma till läkarn idag kl 10.00. Fick ta en himla massa prover och fick konstaterat att allting satt sig i mina lungor, det är därför jag inte blivit frisk. Men nu blir det dunder tabletter i några dagar och sedan ska jag slippa det här! *jippie* Hade jag lyssnat på tantan jag pratade med igår, hade jag förmodligen haft lunginflamation inom några dagar. Nu kanske jag slipper det. Läkaren förbjöd mig att gå till jobbet.

Läkaren konstaterade att jag inte varit sjuk så att jag behövt medicin sen 2007, det känns ju i alla fall bra. Men surt är det att vara hemma, jag vill ju jobba. Vara frisk och glad. 


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vilar du och har det skönt i soffan. Och du ät

upp hela penicilin-kuren även om du känner dig bra.

Love u

2009-11-05 @ 17:15:25
Postat av: Lilla jag

Låter inte kul. Vila ordentligt så ska du se att du snart kan börja jobba igen :)

Kram

2009-11-05 @ 23:25:53
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: A-K

Hoppas Du är frisk nu! kram kram

2009-11-08 @ 18:30:25
Postat av: A-K

Hoppas Du är frisk nu! kram kram

2009-11-08 @ 18:30:55
Postat av: Carro

Men gumman då. Låter inget vidare. Hoppas du är bättre nu. Puss

2009-11-10 @ 22:54:12
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: Somris

Hoppas du mår bättre nu!!!

Vilken tur att du kämpade dig vidare till läkaren, en del människor...suck



Jag mailar dig lite nya kort blogg nästa vecka.

KRAMIS

2009-11-20 @ 19:13:23
Postat av: simone

Hejsan gumman=) Allt bra? Hoppas vi ses på juldagen=) kram

2009-12-23 @ 00:26:08
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0