Dag 6 2010

2010-01-06 @ 11:47:58


 Min ledighet börjar gå mot sitt slut, men det ska bli lite roligt att komma tillbaka till jobbet. Sen kommer tiden att rusa iväg och så blir det ljusare tider! :) Nyårsafton var så skoj och härlig. I helgen som var besökte jag Vallentuna för lite häng med min föräldrar, skulle ha åkt hem igen på söndagen men det var så halt så jag stannade kvar. Tur var väl det för jag och P kom iden att åka till Stockholm för att övernatta och ha lite mys. Och som alltid så var det underbart att tillbringa lite ensam tid med honom, mycket fint minne!


Nu är jag hemma igen och idag ska det städas.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: somris

Är inte ni alltid ensamna i er lägenhet!? ;-)



Tusen tack för hjälpen idag, den blev så fin, så fin!!

KRAMIS

2010-01-10 @ 19:36:53
Postat av: simone

Hej gumman=) Hoppas allt är bra med dig?! Hur går det med jobbet och allt? Skulle vara kul om du kom på min fest tjejen, var ju riktig länge sen sist. kramis

2010-01-15 @ 11:47:54
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0