Lugn och ro

2008-12-05 @ 10:55:14

Allting känns lite bättre men det är ju sa att när man kämpar och bara får avslag så känns det inget vidare att fortsätta, så är det ju med allting eller hur? Men vi fick ialla fall ett mail av vår handledare där hon förklarat att hon inte menat att vara så hård mot oss, men hon trodde så mycket på oss och på vårt arbeta så hon ville driva det till skyarna om jag nu förstod henne rätt och då känns det ju lite bättre. Så vi ska fixa det här.

Gårdagen spenderades i mysbrallor och ett gäng koppar med te. Jag försökte skriva lite men var mest tom i huvudet så jag ska sätta mig eftermiddag och fortsätta, jag tror man behöver lite andrum ibland. Om två timmar ska jag bege mig till jobbet, där jag inte vart på två månader. Jag ska få inloggningsuppgifter så att man kan lägga in när man vill och kan jobba , det låter ju toppen. Jag ska försöka få bli natt och bara Norrgårdsvikarie, det tror jag kommer passa mig perfekt.

Efter det ska jag åka ut och handla lite julklappar och lite mat för nu ekar det tomt i skåpen och karln min har nog levt på mandelkubbar när jag har varit borta. *fniss*


Anna-Karin jag tänker på er och skickar en lyckokram och så ses vi på Lördag.

Det var allt för nu, vad ska ni göra i helgen?

Kramar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pyssla, pyssla och pyssla och dricka lite vin.

Måste sy kuddar imängder då jag har många beställningar. Sen vill jag testa att sy upp lite

nya ideer. Bra att handledaren förklarade sig

förstod att hon vill driva er till ert yttersta.

Du är bäst, Love u

2008-12-05 @ 11:55:43
Postat av: Mamma

Kan man få se en bild på ljusslingan? Kram

2008-12-05 @ 11:56:34
Postat av: A-K

Tack hjärtat! Kram

2008-12-05 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0