Städar

2008-12-21 @ 17:25:24
För mig tar det inte ett par timmar att städa, det tar en hel dag om inte ännu längre. Jag är expert på att börja pyssla i allt kaos och sen är det kört. Det ligger grejor överallt och mitt allt står jag och har glömt bort vad jag gjorde så då är det ju lika bra att börja på något nytt och så fortsätter det. Men när det väl är klart så brukar det bli fint.

Jag har haft en toppen dag med Anna- Karin idag, jag måste nog säga att denna tjej är en människa som kommit mig så nära på bara ett år. Du är bäst!

Nä nu ska jag fortsätta med pysslet här hemma innan Pontus kommer hem...


Kommentarer
Postat av: A-K

åååh jennifer, du är så underbar! Tack för idag och tack för att du lyssnade. Du är en vän för livet. kram

2008-12-21 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0