Tack alla ni!

2008-12-20 @ 15:32:59
Tack för att ni tror på mig och ger mig så fina ord på vägen.
Love u all
..


Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls, jag låg i sängen tills klockan 15.00 och glodde på tv. Och nu ska jag duscha och greja lite. Jag hade tänkt att åka till öppen hand idag men Pontus fick med sig mitt bankomatkort till jobbet så det får bli på Tisdag istället. Jag ska nog fortsätta att göra ingenting idag, jag får ta nya tag imorgon. Så får det bli!

Nu ska jag dricka te!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anki

Låter skönt, annat än en annan som var uppe med tuppen, ja nästan i alla fall.

Man behöver en dag i sängen och ta igen sig innan man kan ta nya tag.

Kram

2008-12-20 @ 17:28:37
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0