Balkong säsongen är kommen!

2009-04-01 @ 16:24:50
Just i detta nu sitter jag ute på våran soliga och varma balkong, vädret har ju varit helt uderbart idag! Jag har spenderat hela eftermiddagen här och har till och med försökt mig på en storstädning av ballkongen. Jag blev dock avbruten så jag får fortsätta en annan dag. Möblerna fick sig dock en omgång så nu känns de härligt rena inför vår/sommar.

Det blev ingen träff med P:s mormor idag får hon ligger i influensan stackarn, så vi åker dit i helgen i stället. Jag hoppas detta väder är här för att stanna och att det inte blir någon mera snö nu. För hur härligt är det inte att kunna sitta i linne och bara njuta av solen och den stora blå himlen?

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Äntligen kom årets första riktiga vårdag! Härligt :)

Nu kan snön hålla sig borta tills december

2009-04-01 @ 16:36:15
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0