Dags att skriva av sig!

2009-04-02 @ 19:53:06
Tack för alla kommentarer! Jag sökte tjänsten så fort jag såg att den låg ute, men jag ville ändå få lite av era tankar om hur jag skulle göra! Jag blir inte alls missnöjd om jag inte ens får komma på intervju för jag har redan fått den bästa chans in arbetslivet tycker jag. Men som svärmor skriver, jag har inte gått en utbildning för att behaga andra, det är dags att jag ser till att jag gör som JAG vill. Att arbeta med barn är det bästa som finns om de så är 1 år eller 7-9 år. Jag kommer att jobba med en 1-3 klass en dag, men som det är nu är jag jag mer än nöjd att få jobba inom förskola. Livets skede inom utveckling börjar där!

Det finns så mycket som snurrar i min hjärna just nu. Mycket av det handlar om hur det ska bli när jag börjar jobba. Jag vet att det kommer bli så himla roligt, men allt handlar ju faktiskt inte om jobb. Jag funderar mycket kring barn och jag skulle mer än gärna vilja ha en liten kopia av mig och P .Hur ska jag klara av en sådan liten sak tänker jag, jag vill ju att när den dagen väl kommer så ska det vara lungt och harmoniskt, det har vi ju nu men jag vill veta att alla bitar faller på plats såsom ekonomi och annat. Ni förstår kanske vad jag menar! Ja, jag antar att livet är full av möjligheter och från och med i juni tänker jag ta det som det kommer. Det ska bli så himla skönt.

Stor kärlek till er alla..

Kommentarer
Postat av: A-K

Fundera inte så mycket. Du och P kommer klara en av en liten sötis när väl den dagen kommer. Man kan ju nästan ingenting innan men man lär sig under tiden, en underbar resa. Allt kanske inte är på plats när ni bestämmer er, MEN väntar ni på det så kanske ni missar er chans. Lugna och harmoniska är ni ju redan så där blir det ju inga problem.

Av egen erfarenhet så är det bäst att inte tänka så mycket och vilja ha allt liggandes klart på ett fat för det blir ändå inte som man tänkt och det kan vara väldigt störande. Det löser sig ändå och kämpar man på tillsammans så klarar man det mesta. Och med en god vän som du är livet ännu bättre. kram

2009-04-03 @ 17:31:27
Postat av: Sommartjejen

Vet du vad älskade vännen, du kommer klara en liten sötnos lika bra som alla vi andra mammor gör det.

Man bara HAR det inom sig att vara mamma. Så sluta oroa dig för det och jobba istället på att GÖRA en liten kopia. Det kan vara svårt nog, svårare än att vara mamma! =)

STOR KRAMIS!!!!

2009-04-03 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0