Gör någon glad med blommor och choklad!

2009-04-07 @ 19:49:38

I dag har jag städat lite i lägenheten eftersom vi ska ha finbesök under tiden vi är borta, jag kan tycka att det är trevligt att lämna lägenheten städad då. Men oj vad det blir damm fort överallt. Jag har varit hos Pontus mormor och hälsat på idag, jag köpte tulpaner och en ask påskchoklad till henne. Jag hoppas hon blev glad för det. Där var jag i några timmar innan jag åkte hemmåt och fortsatte med packningen som blev två stora väskor. Vi blir ju ändå borta i åtta dagar och då behövs det ju lite kläder!!!! Jag ska snart börja packa in i bilen för om två timmar åker jag till Skavsta och hämtar upp gubben och sen bär det av till Vallentuna.

Nu får ni ha en härlig Påsk och ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det riktigt mysigt! Hälsa P och din mor och far. Kram från mig och Stella-Bus

2009-04-07 @ 21:52:57
Postat av: a-k

Hoppas ni får det riktigt mysigt! Hälsa P och din mor och far. Kram från mig och Stella-Bus

2009-04-07 @ 21:53:06
Postat av: simone

har det så kul nu, och njut av att vara borta=)= puss

2009-04-08 @ 10:07:06
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0