The sweetest thing!

2009-04-24 @ 19:43:54
Denna dag har varit underbar! Jag har träffat den bästa och hennes dotter för en mycket trevlig promenad/ lunch! Jag tog lite bilder på hennes vackra lilla dotter. P & jag konstaterade när vi kom hem att hon är den finaste och charmigaste lilla tjej vi någonsin sett!

 
Den finaste lilla tjej som finns!






Fina vännen + dotter Stella!



P försöker grilla med vår nya supergrill, den var skit bra för 129 kronor! En hel mysig utekväll fick vi och väldigt god mat blev det! På vårat tak har vi möjlighet att göra det riktigt mysigt, så nästa vecka ska jag plantera lite blommor där så alla grannar kan njuta lite!



Kommentarer
Postat av: A-K

superfina kort på prinsessan! tack för idag. kram bästaste

2009-04-24 @ 20:01:42
Postat av: simone

mys med grillning får vi göra med snart=)=) Kul att se dig förut gumman=( tyvär alderles för sellan krM

2009-04-25 @ 03:21:56
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

En sån liten sötnos!! =)

Och vad häftigt med en uteplats på taket...det vill jag se bilder på sen.

Gott med grillat!

KRAMIS

2009-04-25 @ 20:15:03
Postat av: Josefine

Hej Faster.

jag skulle vilja ha litte hjälp med bloggar om hur man lägger in en header när man inte har en inan.

hur lägger man in bakrunder?

puss

ska till täby centrum sen äfter orres martch

2009-04-26 @ 08:02:56
URL: http://plin.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

Och jag bara väntar o väntar på mina frågor som du ville jag skulle ställa men aldrig fick några svar på! Ler

2009-04-29 @ 22:01:17
Postat av: simone

de samma tjejen=) Du är välkommen klockan sju om ni vill komma=) Bara att du ringer=) kram

2009-04-30 @ 09:49:19
URL: http://simonessnya.blogg.se/
Postat av: fanny

Ne men hej! Kul att hitta dig i bloggensvärld hehe. Självklart så är det bara att hojta till om du vill beställa, kanon kul ju. =) kram fanny

2009-04-30 @ 12:46:17
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0