Tillbaka till verkligheten!

2009-04-20 @ 05:28:14

Godmorgon Måndag!

I dag ska jag åter tillbaka till skolan och idag ska vi först ha Fysik lektion och efter det ska vi åka till Naturhistoriskariks museet, det ska bli minst sagt spännande. Jag minns inte att jag har varit där sedan jag var liten. Spännande!
När jag kommer hem ikväll ska jag förbereda en redovisning om Syre och vad det innebär. Vi ska göra någonting praktiskt, så har ni några förslag kom gärna med dem!

Nu är det ca sex veckor kvar i skolan och nu ska jag kämpa hårt så att jag inte behöver sista dagarna med uppigfter upp över öronen. Sen är det sommar och jobb!


Ha en fin Måndag!


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 05:34:27
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: A-K

kram

2009-04-20 @ 10:43:05
Postat av: Sommartjejen

ååå vad fin min blogg blev, jag känner mig ännu nöjdare idag än jag gjorde igår! =)

Tack för att du är så underbart snäll och hjälper mig.

KRAAAAAAAAm

2009-04-20 @ 17:20:47
Postat av: simone

ja visst det går så fort nu gumman=)

2009-04-20 @ 22:11:39
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0