Mysiga dagar

2009-02-01 @ 11:13:16

Middagen för min far blev jätte mysig, han förstod ingenting när vi plötsligt stod i köket när han kom hem. Han visste ju ingenting, vi fixade mat och lite vin. Vi köpte tre filmer till pappa, han tycker ju om att titta på film om han får igång dvdn. *fniss* Det var verkligen jätte mysigt att få umgås med mamma och pappa tycker jag.

I Fredags åkte vi hem och bjöd Svärmor och Maja på middag, vi hade också jätte mysigt och det var så härligt att få träffas och prata lite. Tack för det! I går var det Lördag och jag var på stan och fikade med Svärmor och sen åkte vi runt och kikade lite, som vi brukar när hon är här. Det var också myspys. Jag pluggade lite när jag kom hem och segade lite vid tvn. När P kom hem tittade vi på en mycket seg film, Strangers hette den.

I dag gick jag upp tidigt och har pluggat lite, imorgon är det opponering. Dagen D är alltså nära. Imorgon får vi veta om vi är godkända, herregud vad nervös jag kommer att vara imorgon. Så det gäller att läsa på idag. Men först ska jag fika med A-K och Sanna och de små underbara.

Ett litet Ps; jag har tappat fyra centimeter i midjan och mår fruktansvärt bra.


Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, tack från pappa och mig, det var verkligen en

mysig kväll. Pappa kollade film igår allt gick jättebra. Han såg den med svensk text och inget

fiss off. Det tar sig. Pappa har varit förkyld sen i fredags, snorar som bara den och idag fryser och snorar jag. Vill inte bli förkyld.Håller tummarna imorgon så syns vi framåt kvällen. Love u

2009-02-01 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0