Ny vintervecka

2009-02-23 @ 07:56:17
Helgen hemma  hos mina föräldrar var kanon mysig, det tackar vi för. I går när vi skulle börja röra oss var det väldigt snöigt så vi åkte hem innan det blev mörkt. Det tog nästan två timmar att köra hem, vägarna var under all kritik. Ush jag tycker inte om att köra i sådant väder. Men allt gick bra som tur är.

När vi kom hem så fungerade inte tv:n eller internet så nu inväntar vi en ny box igen. Nu får vi hoppas att den kan fungera som den ska. I dag börjar jag klockan 13.00 så det är rena lyxen. Den här veckan kommer bli himla bra. Jag har skola Måndag till Onsdag och på Torsdag ska jag och a-k busa hela dagen! :)


Kram

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Kram till dig kommer här!! =)

2009-02-23 @ 19:54:34
Postat av: Anonym

Buselibus på torsdag! Jag längtar. kram

2009-02-23 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0