Opponerings dags!

2009-02-02 @ 06:45:44
Den här dagen har jag väntat på sedan jag började vårterminnen i Augusti 2008. Nu i Februari 2009 är den här.
Emellan 10 - 15 ska vi sitta i ett litet rum med fyra andra par som ska opponera och opponeras på. Vi går upp i skottlinjen klockan 13.00 sen vet vi, efter våran tur är det dags för oss att opponera på ett riktigt intressant arbete.

Jag känner mig lugn än så länge, jag blir nog nervös när vi ska gå upp. Men det finns inget att vara rädd för, det får gå som det går helt enkelt. A-S säger åt mig att fokusera in i det minsta och det gör jag verkligen för då känns det bättre.
Men sen är det över, då återgår allt till det normala och inga panikinlämningar behöver göras förens nästa tenta ska in som är om cirka två veckor.

Efter Opponeringen åker jag till Vallentuna, det är dags för praktik igen. Denna gång i skolan, där ska jag vara den här terminen. Det ska bli riktigt kul att få se någonting nytt, där börjar jag imorgon och stannar tills Fredag. En kortis alltså.
Så det blir till att vara borta från P, det känns naturligtvis jobbigt. Men som han säger, det går fort. Och det har han ju alldeles rätt i.


Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram och Lycka till. Love u

2009-02-02 @ 08:13:02
Postat av: A-K

Skickar glada och positiva tankar vid 13! Det kommer att gå bra. Kram

2009-02-02 @ 11:55:32
Postat av: Somris

Hoppas att det har gått bra, nu är det iallafall över!



Har du kikat in hos mamma? Hon är såååå nöjd!!

=)

KRAM

2009-02-02 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0