Vårkänslor

2009-02-10 @ 15:51:03
Nu har jag gjort om bloggen, det känns lite fräschare och det är alltid kul med lite nytt eller hur?
Tycker ni att texten är för stor? Säg då till så gör jag den mindre. Jag är själv osäker på hur den ska vara och det är ju ni som läser så nu får ni bestämma. Då kanske ni kommenterar också? *blink*


I dag började jag min dag med 50 minuters powerwalk, det var väldigt skönt men väldigt svettigt. I morgon får det bli en till promenad, jag vill få det till en vana igen. Det är ju så härligt att gå ut och gå, luften är härlig och man (jag) mår jätte bra! Efter det har jag pluggat hemma en del och har inte gjort allt för mycket. Jag tror det blir en produktiv kväll i stället. Matlagning och lite annat små pyssel står på schemat.

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Somris

Vad fint du har gjort det härinne, får riktigt sug efter våren och sommaren! =)

Du har blivit utmanad inne hos mig.

KRAMIS

2009-02-10 @ 16:05:19
Postat av: A-K

Bloggen är jättefin. kram

2009-02-10 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0