16.01.09

2009-01-16 @ 13:25:45

Nu har jag nyss skrivit ut en jobbansökan, det låter som ett riktigt spännande jobb så vi får se vart det bär av! Nu är det ju hårdkörning på att leta jobb för jag slutar snart och då vore det mer än underbart att ha ett jobb att gå till, så jag slipper gå arbetslös. Det vill jag inte.

P har fixat tangetbordet åt mig så nu är det lilla bordet som det ska vara, om så lite vingligt. Men vad gör det! :)
I kväll ska vi på middag hos D & S det ska bli himla mysigt och jag får gosa med lilla stumpan! 


Ha en himla mysig dag & kväll!

Med kärlek
Jennifer


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va´mysigt med middag, krama bebban från mig!

Har ni fått inbjudan till bröllop idag?

Kram Mamma

2009-01-16 @ 13:38:48
Postat av: Anki

Saknat mig i dag såg jag, har haft fullt upp hela långa dagen. Kram

2009-01-16 @ 20:23:05
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0