Ny vecka, Nya tag!

2009-01-19 @ 06:56:03

Godmorgon Måndag!

I dag börjar min nya kurs Grundkurs i Läs & skrivpedagogik, det ska bli jätte roligt och jag hoppas jag får en bra lärare!
Den här veckan kommer bli lite hårdare än andra, ny kurs och vi har lektioner nästan varje dag och sen så ska uppsatsen finputsas lite men sen så. Jag såg nyss att vi ska ha fyra dagars praktik, jag trodde den var slut men det är alltid trevligt att få komma ut lite. Denna gång blir det i skolan!

Till min förvåning var det massor av snö ute, jag som ville ha vår. Jaja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Eller hur var det?

Nu ska jag göra mig klar och åka, hoppas ni får en härlig Måndag.


Kram


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag ska i väg och välbehövlig massage, har sjuklingar här hemma, de snorar, hostar och har feber stackarna. Ha en skön måndag du med. Puss

2009-01-19 @ 07:40:41
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Lycka till med den nya kursen! Ha en jätte bra dag du med. Puss och Kram

2009-01-19 @ 09:36:08
Postat av: A-K

Hoppas Din måndag blir bra. Själv har jag varit ute på promenix i snö-regnet. Stolt över mig själv ;-) kram

2009-01-19 @ 12:02:31
Postat av: Sommartjejen

Lycka till med nya kursen!!

Köp tulpaner så glömmer man snön utanför fönstret! :-)

KRAM

2009-01-19 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0