Slita sig i håret

2009-01-21 @ 17:25:29

Snart blir vi helt galna på den här uppsatsen. Det ska bli en sådan befrielse när det är klart, när opponeringen är gjord och jag aldrig mera behöver läsa den. Nu gör vi det absolut sista och jag har aldrig i mitt liv haft så svårt att skriva som jag har nu. Jag vet inte ens vad jag tänker och det underlättar INTE i uppsatsen. I dag har vi gruffats om vad som ska stå, vad som ska plockas bort och om vi ska göra om eller inte. Detta tär på både kropp, själ och vänskap. Som tur är kan vi skälla på varandra men tycka om varandra ändå. Jag har förövrigt gått upp 3 kilo sedan jag började skriva och A-S har gått upp två. Nu ska jag ge mig själv en klapp i baken och skriva klart och sen ska jag Skrika ett Ronja skrik för att fira det.


Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, gör det ta ett riktigt Ronja skrik när det är över, men om det underlättar kan du börja öva nu.

"Du är duktig du flicka lilla" som min mormor skulle ha sagt.

Love u

2009-01-21 @ 19:30:30
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

Fyyy vad jobbigt det låter. Hoppas ni och alla blir riktigt, riktigt nöjda när ni väl är klara!

Du får fira med en vaniljsemla - de var SÅÅÅ goda. Åt en igår! =)

KRAMIS

2009-01-21 @ 19:58:40
Postat av: A-K

Kämpa på! Kram

2009-01-21 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0