Test möblering

2009-01-09 @ 12:53:39
Om Pontus skulle se vad jag håller på med nu, så skulle han nog få en hjärtattack. Så det är till stor fördel att jag är hemma själv. Jag testar nämligen att ställa allt så som jag tror att jag vill ha det. Dock har jag inte rört tvn än, det vågar jag nog inte. Men vi får se om det blir bra, då kanske jag ringer någon som får komma och hjälpa mig! Det blir nog en sväng till Blomsterlandet och rusta sen. Jag vill ha lite vårblommor om det finns några och så ska jag titta efter nya gardiner till vardagsrummet, det borde ju finnas på rean.







Uppdatering:
Nu är allt flyttat, det var inte så svårt. Men jag tror inte det blir bra så som det blev nu. Så jag ska ändra om allting igen och ljustera lite annat istället. Som sagt det är TUR att inte Pontus är hemma. Men man måste testa sig fram och nu vet jag ju det. Så back to work.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, rör för guds skull inte TV:n!!!!

Du vet vad som kan hända, vänta på Pontus.

Verkar det bli bra, annars. Var just ut på lunchen

och köpte krokus och vivor, lite vår inne så kanske det smittar av sig i sinnet, klurigt va????

Love u

2009-01-09 @ 13:15:21
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej

Du är välkommen på måndag , vi är hemma. Oscar undrarde i går kväll varför du har tandborste här när du aldrig använder den, ha ha kluriga nisse är i farten.

I morrn ska det bli vitt, whioo..

2009-01-09 @ 17:24:10
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anki

Har du öppnat bloggen utan lösenord nu?? Jag kom in utan lösen på Mattias dator. pUss

2009-01-09 @ 18:49:28
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0