Vinter

2009-01-07 @ 18:17:39
Nu är jag tillbaka i Nyköping och sitter här och väntar på att tevattnet ska bli varmt. Det blir hiskligt kallt i lägenheten nu när det är vinter, så det gäller att ha varma drycker nära till hands. Jag upptäckte nyss att jag hade nya te sorter som jag måste testa. Jag tror jag fick dom när jag jobbade på Kista mässan i höstas. Jag ska alldels fortsätta skriva på uppsatsen, nu har vi inte mycket kvar och jag tror att det här blir bra. Ni blir väl glada när det slutas tjatas om denna uppsats här i mitt lilla krypin. *blink*

Annars så har tanken om att göra om i vardagsrummet inte släppt än, någonting måste ske snart. Jag ska börja bearbeta Pontus så kanske vi kan testa lite i helgen, jag undrar ja, hur det ska gå! *fniss* Han kommer förmodligen få krupp på mig, men jag vet ju att han älskar mig ändå. Och jag kan förstå att man kan få krupp på mig ibland, jag är ju som jag är. Lite halvtokig sådär.

På vägen hem satt jag och funderade massor, det gör jag alltid när jag kör bil. Det är som terapi för mig, idag kände jag mig så tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv. Min käraste är mitt bästa i denna värld, likaså min familj. Ni alla är speciella och berikar mig så många olika sätt. Ett plus i kanten ska mina föräldrar ha, som är de snällaste människor jag någonsin träffat. De ställer alltid upp, vad de än gäller. Hur tokigt det än kan bli. Det uppskattar jag. Jag älskar er alla!

Nähäpp åter till skrivandet igen då...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade vän, vi blir inte trött på dig och uppsatsen, vi vill ju alla att det ska bli bra

och det kommer det att bli med all tid ni lägger ner.

Ni kommer att bli jättebra "fröknar" A-S och du.

Det där halvtokiga i dig vet jag vad du fått ifrån,

och jag tror Pontus vet det också, vårt problem är väl att det ska ske så fort tanken kommer.

Love u

2009-01-07 @ 18:53:18
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0