Sol och lite kärlek med kärleken!

2009-07-15 @ 09:54:08

Bild: Från förra årets kryssning ute på östersjön!

I dag ska jag och min finaste åka iväg på en kryssning. Ingen av oss är väl några stora fans av kryssningar egentligen men vi har alltid lyckats haft det så mysigt när vi åker iväg. Vi ska åka med Birka Paradise som är en fin båt tycker jag.  Solen lyser och vi ska bara ha det bra, sen är det ju roligt att komma iväg och se lite annat. Vet ni att i sommar har vi varit tillsammans i tre år. Det är lång tid och det känns underbart. Idag är även min första dag på min lilla semester. Innan vi åker ska vi fika med systrarna B och svärmor. Det blir alldles underbart, för P vet inte om att en av systrarna är hemma så det ska bli så roligt att se hans reaktion. ♥

Angånde inlägget igår så är det ju så för mig ialla fall att ibland har man sådana dagar då man inte är på topp vad det gäller sig själv, och för oss kvinnor är det ju några dagar i månaden man inte alltid mår så där hundra. I dag känns det mycket bättre och vad gör väl ett par extra kilon. Jag landar ju mjukt om jag ramlar i alla fall! *blink*

Ha en underbar dag, det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Skönt att du mår bättre, man kan inte alltid vara på topp. Hoppas ni får mysigt :)

2009-07-15 @ 11:02:22
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad mysigt att åka iväg så där. Bra att du känner dig bättre idag. Du är så bra på alla sätt och vis gumman! Vilka fina bilder...både från båten, och vägen till dina föräldrars hus....och du i den rosa klänningen, verkligen kanonsnygg och rosa klär dig sååååå bra! Puss

2009-07-15 @ 22:31:23
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: cajsa

Nästa kryss ska fan systrarna B också med! Dåå blir det fest ;) Love you

2009-07-30 @ 19:10:53
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0