Friday it is!

2009-03-06 @ 08:41:53

Det är gråmulet här idag och jag är glad för att vår tv och vårat internet fungerar som det ska. Sedan vi skaffade Brebandsbolaget har vi haft så mycket strul att det inte känns roligt längre. Vi som alla andra betalar mycket pengar för att det ska funka och då tycker inte jag att det är okej när det ligger nere i en två dagar. Vi har en garderob full med boxar för det tycks vara deras sätt att lösa problemet, att skicka en ny box. Min P är inte glad på det här. Så nu hoppas jag att det inte strular på lääänge, helst inte alls.

I dag fyller Maja (svägerska) 20 år och det ska firas med baluns. Så ikväll klockan 19.00 ska jag gå bort och fira henne och P kommer efter jobbet. Det ska bli jätte roligt. Men först och främst ska jag ju åka på en intervju. Jag har inte tänkt så mycket på den än, men jag lär väl bli jätte nervös innan. Jag har ju gått på flera intervjuer förut men det har alltid handlat om extra jobb. Det här är ju lite läskigare. Men jag har lovat mig själv att inte gräva ner mig om jag inte får det, det finns andra jobb då. Sommaren är i princip räddad ändå men det vore inte det roligaste kanske. Så nu ska jag inte älta detta  mera utan jag håller mina tummar och tår och hoppas på att det ska gå bra.

Förresten, vet ni hur mycket man hinner när man inte har tv eller internet att sysselsätta sig med? I går storstädade jag hela lägenheten och bytte gardiner i två rum. Så nu har vi vår här hemma, det blev jätte fint. Nu fattas det bara tulpaner men det ska jag köpa till mig själv idag om det går bra.

Ha nu en fin Fredag!


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej

Vet inte riktigt när du skulle var på intervjun, men jag hoppas och håller både fingrar och tår.

Mår mycket bättre. Kram

2009-03-06 @ 14:57:30
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0