Ni är underbara!

2009-05-30 @ 12:22:27
Tack Mamma och alla ni andra som ordnade en fantastisk rolig överaskningsfest för mig !
Jag blev upphämtad från tågstationen av min kära svärmor som gav mig fina fina blommor sen åkte vi hem och där hade mamma och Pontus, svärmor och pappa fixat en fest med alla mina fina och underbara vänner och familj. Josefine var med och hon är ju mitt bästa förutom P förstås, så mysig och så glad och sen tyckte hon nog det var lite roligt att få vara med faster och hennes kompisar. Jag fick jätte fina presenter och jag är så glad att ni kom och delade min examensdag med mig, jag kan nog inte med ord beskriva hur glad jag är. Ni är fantastiska allihopa!

Ett stort tack till er alla ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vad kul att du hade roligt. Synd att jag inte kunde vara där. Kram

2009-05-30 @ 13:56:43
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Bra att du tyckte om din fest. Tyckte att det var jätte trevligt.Äran för den ska din mamma och pappa ha god mat och trevligt sällskap vad kan man mer önska av livet.Puss

2009-05-30 @ 18:44:36
Postat av: A-K

Det var jättetrevligt! Kram

2009-05-30 @ 20:52:18
Postat av: Maja

Du är värd det bästa :D det var bara roligt att du inte kom på vad som väntade :D love u

2009-05-31 @ 12:09:11
URL: http://brolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0