Utedag på Hellasgården

2009-05-07 @ 08:21:22
I dag ska jag och mina kursare tillsammans med vår lärare ha en utedag vid Hellasgården i Nacka. Som tur är så lyser solen och det ser ut att bli en mysig dag. Så länge jag slipper se någon orm så är jag helnöjd! Min förkylning håller på att försvinna, tack gode gud för det. I söndags fick svårt att andas,P sprang runt och visste inte vad han skulle göra och jag blev mest rädd det är inget som jag vill va med om igen. När jag var mindre hade jag ju astma och det vill jag inte ha tllbaka igen, Jag måste bli bättre på att klä på mig själv, tur att jag har Svärmor som påpekar det för mig. Lätt att glömma ibland *blink*

Nu är vi inne på de sista lektionerna och det börjar kännas konstigt, snart jobbar jag. Just nu känner jag att det kanske hade varit skönt att få vara lite ledig innan men å andra sidan är det lika bra att tuta och köra på en gång! Det kommer bli bra!







Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: A-K

Kram

2009-05-07 @ 11:17:10
Postat av: Mamma

Det blir kanonbra ska du se. Nu börjar du och jag slutar. Det känns tryggt. Love u

2009-05-07 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0