Morgon bestyr

2009-09-24 @ 07:13:18
God Morgon!

Nu är Torsdagen redan här och jag tycker att veckorna går allt fortare. Nu känns det att hösten är här. Eftersom att jag har ett jobb då vi är ute ganska mycket, så börjar jag känna att lite tjockare kläder inte vore helt fel. Min tjocka vinterjacka är inte aktuell just nu, men den måste jag hämta för den är i Vallentuna.

Jag somnade innan 21.30 igår och det var mycket skönt. Vaknade upp innan klockan i morse, gjorde mig i ordning. Drack morgonkaffe, svor över grannen som använder vårt tak där vi har en gemensam terrass som rastplats åt sin hund. Den kissar och skiter lite varstans Undrar vad hyresvärden tycker om det.

Sen ska jag klippa en sak, klipper det jag ska men klipper mig samtidigt i fingret. Det var inte skönt. Så snart kommer jag ge ut en bok, med namnet. Den talanglösa Jennifer :)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha. Du har talang för vissa andra saker då. Viktigare att vara den fina person du är än att vara bra på att klippa saker. menar jag ;)



Kom snart på besök i oslo förresten

pleese

2009-09-25 @ 22:57:03
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se/
Postat av: Mattias

Den boken skulle bli lång! ;)

2009-09-26 @ 07:49:22
Postat av: Lilla jag

Inte bra att klippa sig i fingret juh!

2009-09-27 @ 23:35:29
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Somris

Det var det värsta jag hört! Du talanglös?

Du som gör min blogg så underbart fin varje ny årstid - världens mest talangfulla människa skulle jag vilja säga!!

PUSS

2009-10-01 @ 13:06:04
Postat av: Svärmor

Undrar vad det är för morgonbestyr...du har stökat på en månad nu...snart klar eller??? :) Puss

2009-10-21 @ 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0