God Morgon!

2009-02-26 @ 07:55:53

Jag vaknade nyss med ett ryck, jag trodde jag hade försovit mig när jag såg att klockan var över sju. Jag skulle väl med tåget, eller vad är det för dag? Jag minns inte ens att jag gick och la mig igår. Undra om P bar in mig? Orkar han det tro. I dag är jag ledig och dagen ska spenderas med Anna-Karin. Vi ska åka till V-tuna och sedan ska vi på Ikea. Det ska bli jätte mysigt, det allra bästa är att jag får gosa med Lilla hjärtat. Om hon vill det förstås. :) Jag ska köpa nya tofflor till P för att jag har tappat bort hans ena toffel. Jag vet inte hur jag lyckas och han är inte så imponerad av att gå med rosa tofflor även fast jag tycker att han är himla snygg i dem. Jag funderar på att köpa en våg också för den vi har nu lever sitt egna liv. Ena dagen väger man 98 kg och andra dagen 30 kg, ingenting stämmer. Doftljus ska det bli, det är givet. Jag köpte tulpaner igår och det pryder så fint . Jag älskar tulpaner och det är vår över dem.



På Lördag är det dop och jag hoppas vår present hinner komma. Annars får vi lösa det på något sätt. Den här gången blir det en himla pedagogisk present. Hoppas de blir glada!


Nu ska jag göra mig i ordning. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag går på gympapassen, tycker dom är roligast, sen blir det skivstång ibland=) Har du börjat nu? KramKram

2009-02-26 @ 19:52:21
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0