Godmorgon soliga Lördag!

2009-02-21 @ 09:05:01

Bild från landet Påsken 2008

Åh vad glad man blir när solen lyser när man stiger upp på morgonen! Ännu gladare blev jag när SImone skrev att hon ville träna med mig. Jippie. Tack snälla för det!  Det kommer bli lättare för mig om jag har någon med mig då jag inte vet hur det fungerar där nere. *GLAD*

I dag ska vi åka till hemorten och träffa mina föräldrar, det ska bli trevligt. Det är alltid mysigt att komma "hem" en stund när vi ändå bor en bit ifrån varandra. Men nästa gång är det eran tur att komma hit. Så deså *blink* . Innan vi åker ska vi åka förbi A-K och hämta en sak som hon vill att min mor fixar åt henne. Min mor driver bloggen Samuelsgården  .
Jag tänkte faktiskt utmana henne idag eftersom hon fick en kamara av oss barn i födelsadagspresent så tänkte jag att hon skulle ta ett kort i timmen i några timmar idag. Anta utmaningen Mamma.

Jag bjuder på lite Ego bilder en morgon som denna;



Ha en trevlig Lördag & ta hand om varandra.
Lämna gärna en kommentar så jag får en överblick på vilka som läser.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag antar utmaningen, har redan tagit 20 kort idag,

haha. Men ska jag visa alla i ett svep sen, eller?

Love u

2009-02-21 @ 09:32:53
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: A-K

Åh vilken fin vinterbild! Hoppas ni får en trevlig helg med dina föräldrar. Kram

2009-02-21 @ 10:53:20
URL: http://aykay.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilken fin puss bild på dig och fjant. a så mysigt i em/kväll. Ska ni gästa Broder M i morgon?

Puss och Kram

2009-02-21 @ 12:42:46
Postat av: Sommartjejen

Hoppas ni hade det mysigt hos mamma!

KRAMIS

2009-02-22 @ 15:34:35
Postat av: Mamma

Tack för en underbart trevlig lördagkväll, saknar er redan. Nu längtar vi till påsken då vi får rå om er en hel vecka och dubbel glädje blir det då vi dessutom får rå om fam Staaf. Längtar.

Love u

Ps Dom där Paparazzi fotograferna hoppas dom inte hittar till Samuelsgården. Ds

2009-02-22 @ 17:51:32
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0