Inspiration från Jotex

2009-02-24 @ 07:17:58










Jotex har ett fint sortiment nu tycker jag. Jag hittade jätte fina gardiner i vitt som jag tänkte köpa till vardagsrummet men det var inte leverans förens den tioende maj på dem. Så länge kan jag inte vänta. Jag och gardiner, jag får snart köpa en lägenhet enkom till förvaring av kuddar och gardiner. Kopparna var ju jätte söta. Kakfatet lika så. De har en kampanj som heter Lantlig Romantik och där kan man hitta lite gobitar. Jag funderar på vägljusstaken, 99 kr är inte så farligt. Mitt tips när man vill göra om är att titta på det billigare alternativen, då gör det ingenting om man som jag vill byta ofta. Så dagens inspiration blir Jotex. Nu får man 100:- i rabatt på sin beställning.

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Det är farligt att surfa runt bland alla fina saker. Det blir lätt lite fööör många klick :)

2009-02-24 @ 14:36:51
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0