Trafikskyltar och skämt

2009-02-27 @ 17:05:03

Ja här hemma har det blivit en tävling om vem som kan mest om trafikskyltar. Jag säger att att P ska lita på mina ord eftersom jag har körkort och vet bäst. *blink*. P har inte körkort än. Hur som helst så vinner han ändå och jag får sucka lite. Han kan mycket min man och han är lättlärd också. Jisses.  Det är lite knepigt det här med frågor för helt plötsligt måste jag tänka till på hur det egentligen ligger till. Allt går ju på automatik nu för tiden.

- Guuuuuuuuuuuuums, vad betyder den här skylten? (förklaring om hur den ser ut)
- Den betyder att det är tätbebyggt område.
- Ja det visste jag väl, men jag ville bara veta om du kunde.

Sen kommer det frågor som jag inte kan svara på och då säger jag att han ska ringa min bror M som kan det mesta. Då suckar han och säger, fick du ditt körkort i cornflages paket eller. (han är ironisk för er som inte känner honom)

Sen hör man ett flin från vardagsrummet. Jag tror det vankas straff om herrn i huset inte skärper till sig. Han har även berättat för svärmor idag att jag är hans hushållerska och att han gör skatteavdrag på det. Jisses. Han kan hitta på min P. För övrigt så stod jag med P och min svärmor utanför ett fik. Då kom det en alkis och frågade P vart man kunde hitta sådana vackra kvinnor. Då sa P:

- På Nätet.

Haha. En sak ska ni ha klart för er att när man är med min P går det inte en dag utan att man skrattar så att tårarna rinner. Det är alltid bus på gång och han är kvick på att svara på kommentarer. Han är helt enkelt bäst. Jag älskar honom så.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja du Jempan den där P är som han är(haha).

Men jag älskar oxå honom. Men som du vet finns

det ju ingen som kan älska honom så mycket som

han älskar sig själv(hahahahah)

2009-02-27 @ 17:36:44
Postat av: Anki

Ha ha, kvick är han i alla fall, på nätet, jag tror jag dör.

Jag kommer alltid på såna där saker att säga när människan gått 100 meter och då kan man ju inte skrika dem.

Kram

2009-02-27 @ 18:24:29
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: A-K

Ni är så söta tillsammans. kram

2009-02-27 @ 19:14:13
Postat av: Mamma

Tack för att ni finns, ni är bara ett av det bästa jag har. Älskar er båda.

2009-02-27 @ 20:18:09
Postat av: Steffanie

Hej hej :) Jag har gått på GI förut med gav upp ganska tidigt pga att man inte fick äta normalt.Det var inget för mig. Nej, jag går inte på möten. Tycker det är lite dyrt just nu att bli medlem, 300 kr/mån. Så jag har turen att folk runt omkring mig har gått på VV. Så jag har fått lånat allt material. Möterna är inte lika viktiga för mig! :) Men herre gud föresten, varför bantar du? Tycker du var så fin sist vi sågs! Kram

2009-02-28 @ 00:59:21
URL: http://steffosund.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej Faster!

Han är rolig han,han kan alldrig vara tyst som på landet då frågade jag honom var det var för fågel på sjön då sa han-kanske en sjöman hehe!

Ja man kan ju inte låta bli och skaratta!

Bara en fråga när kan du fixxa klart min blogg?

Ha en riktigt rolig och mysig Söndag!

Älskar dig

2009-03-01 @ 06:53:28
URL: http://plin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0