07.01.09

2009-01-07 @ 08:33:42
God Morgon!
Här på morgonkvisten har jag hjälpt min kära bloggvän S att göra om henns blogg, jag hoppas hon blev nöjd med resultatet. Vid sidan om har jag skrivit på uppsatsen och jag ska om en liten stund klä på mig och åka till A-S. Idag ska vi göra klart diskussionen och sen ska vi fortsätta skriva lite på varsitt håll, sen hoppas vi att det blir klart. Idag ska jag åka hem till Älsklingen också, jag längtar ju efter honom när jag måste vara borta.

Nästa vecka kommer jag hit igen, då är det dags för sista handledningen och sen börjar de nya kurserna som jag ska läsa i vår, det blir mera läs och skrivpedagogik och Naturkunskap för yngre åldrar. Det ska bli roligt, jag måste ju säga att mina kunskaper i naturkunskap har bleknat lite sedan jag gick i gymnasiet när man läste det där. Jag var nog inte så intresserad då, men nu tycker jag det ska bli kul. Det är trots allt ett ganska viktigt ämne.

Ha en bra dag.

Med kärlek/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Åååå den blev så himla fin, jag är superduper nöjd!!

Vad tråkig min blogg var innan du var så snäll och hjälpte mig med den. ler



(om du har läsare som vill kolla hur fin den blev så får de maila mig på [email protected])



KRAMIS och TUSEN TACK!!!

2009-01-07 @ 08:38:48
URL: http://sommartjejen.blogg.se/
Postat av: A-K

Ser fram emot i morgon. Kram

2009-01-07 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0