Ett nytt år

2009-01-04 @ 10:47:20
Det här året ska få bli ett år där jag som person blir mer starkare och mer självsäker. Jag ska ta hand om mig själv på ett helt annat sätt än vad jag tidigare gjort och bara må bra helt enkelt. Jag ska börja med mina promenader igen, det är bra för själen. I alla fall för min själ. Jag ska ta vara på mina vänner och familj bättre, höra av mig mer och vara med dem mer. Men jag ska också försöka sluta bry mig om dem som skiter i mig och sluta analysera sönder varför och saker blir som de blir.

Jag går ju in på mitt sista halvår på Universitet också, jag börjar min första dag imorgon och slutar jag i Maj. Så jag ska verkligen försöka njuta av att vara student nu innan jag förhoppningsvis går på ett heltidsjobb. Detta kommer bli ett spännande år. Det är jag säker på...

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som bra nyårslöften till sig själv. Bra att du ska ta hand om dig så du får nya krafter...tänk på att det är nyttigt att ta det lugnt ibland oxå. När åker du imorgon? Hinns det med en fika innan? Puss

2009-01-04 @ 22:13:46
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: Carro

...konstigt...jag skrev en kommentar nyss, men den syns inte :(



Det låter som bra nyårslöften till dig själv, du måste ta hand om dig och även tycka att det är ok att ta det lugnt ibland...annars får man ju inte några nya krafter ju... När åker du imorgon? Hinns det med en fika innan?

2009-01-04 @ 22:15:54
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0