Lördag

2009-01-24 @ 11:15:55
God morgon eller God förmiddag!

I morse vaknade jag av att jag mådde så illa. Jag trodde helt klart att jag hade fått magsjukan. När jag gick upp så vart jag hel snurrig och var tvungen att slänga i mig något fort. Sen gick det över, undrar vad det berodde på. Jag somnade tidigt igår, jag var helt slut. Så det blev inte så mycket till myskväll. Men vi hade det bra ändå.

P ligger och sover, jag ska väcka honom snart. Jag tror vi ska gå ner på stan en sväng, jag skulle behöva fixa lite till ikväll. Jag ska gå till Simone som ska ha födelsdagsfest, sen ska jag gå till Tellus och fira Linda och hennes syster som också har födelsedagsfest. Det ska bli roligt!

Hoppas ni alla får en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ses ikväll!

2009-01-24 @ 15:00:24
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0