Mysig dag

2009-01-28 @ 22:26:56

Nu är vi i Vallentuna och har det lugnt och skönt. Vi åkte till Flyarna och gosade med mina brorsbarn. Mycket mysigt och en väldigt god middag fick vi. Tack för det!


Lugnet har etablerat min själ och det känns skönt, jag mår så bra. Det är svårt att beskriva, men det sista halvåret har varit så stressigt och lugnet har aldrig riktigt varit där. Jag vill inte påstå att jag har mått dåligt, bara varit stressad. Men så är det nog för oss alla ibland, eller hur?


I morgon ska vi låna mina föräldrars tvättmaskin och tumlare, det är rena lyxen när man annars har tvättstuga fyra trappor ner. Vi lyckas alltid samla på oss en himla massa tvätt, även fast vi tvättar ofta. Vi ska också åka och handla lite mat och fixa ihop en middag till min far som fyller år idag. Men han är ute och reser så vi får fira imorgon. På Fredag åker vi hem igen och då ska vi ha middag för Svärmor & Maja. Det är mysigt att få rå om alla ibland.


Jo just det, jag vann en auktion på Tradera i morse. Det var ett par Lee jeans som är helt underbara, jag har haft dem förut men i en större storlek som jag givit bort. Nu får jag ett par nästan nya i rätt storlek och för hundra kronor. Nypris ligger på 800:-. Det var ett bra köp tycker jag.



Med Kärlek

Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0