Tokiga jag är i farten!

2009-01-09 @ 14:52:50
Nu har jag gett upp min omöbleringstanke, det blev jätte fint där tvbänken skulle stå. Men där soffan och fåtöljen stod, så blev det konstigt och rummet blev mycket mindre. Jag trodde att det skulle bli tvärtom, men man lär sig. Pontus är uppdaterad om vad som händer här hemma, han var mest orolig att jag skulle bryta ryggen. Men det har jag inte gjort. Det jag har gjort är att flytta alla möbler två gånger och jag fick en chock när jag såg att klockan redan är 15.00 var tog den här dagen vägen?

Jag ska plocka undan lite här och sedan åka i väg och kika lite och handla inför helgen. Jag hoppas ni alla får en fin helg!


Kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar du aldrig tiden i östersund?

2009-01-09 @ 18:06:17
Postat av: Anki

Va nu hajar jag inte? Kram

2009-01-09 @ 19:42:28
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: A-K

Hi hi. Du är rolig du.

2009-01-09 @ 19:44:38
Postat av: simone

tack så jätte mycket tjejen. kul att du kommentera.hihihi ja jag blev super nöjd. städa en fredag. nej du de aldrig kul. kram

2009-01-09 @ 19:47:06
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0