Mina mål för 2009

2009-01-08 @ 07:53:23

Jag har inga nyårslöften, det har jag aldrig. Jag kan ändå inte hålla dom. Så i stället för att känna att jag misslyckas har jag några mål och visioner för 2009, så att jag kan kämpa, se fram emot och längta efter. De första sex månaderna kommer jag ha lite extra saker att kämpa för, så här kommer en summering för varje månad.

Här är mina saker som jag ska kämpa för, längta efter och se fram emot.

Januari, Februari, Mars: Uppsatsen blir Godkänd, vi har gått igenom opponering och allt som ska till med arbetet. Mina nya kurser börjar och jag tänker försöka jobba extra så mycket jag kan inför sommaren. Här är månaderna kommna att börja söka jobb. Mina promenader blir vardag för mig.

April: PÅSK 2009. Den absolut bästa högtiden på året med min familj. Vi åker upp till stugan i Jämtaland och bara är med varandra.Det bästa i år är nästan alla åker dit. Jag får tid att rå och vara med dem allihopa. Jag hoppas det blir bra väder.

Maj: Mina sista kurser börjar avslutas och det finns inte mycket kvar att göra på Universitet. Jag får äntligen lov att börja söka mitt examensbevis. Sköna dagar i solen med fina vänner och en kopp kaffe. Jag fyller 23 år.

Juni: Månaden jag väntat på i 3,5 år. Jag är äntligen utbildad lärare mot de tidigare åren.

           En vecka i solen med älsklingen någonstans.

Juli: Har jag fått ett heltidsjobb som jag trivs med. Annars jobbar jag förmodligen på mitt nuvarande som timvikaire och jobbar natt hela sommaren.

Augusti och framåt: Det är förmodligen jobb som gäller, nya planer och visioner kommer säkert att diskuteras med älsklingen ;)


2009 kommer bli ett bra år!


Kommentarer
Postat av: josefine

Oj det var ju full packat med grejer.Puss

2009-01-08 @ 17:21:51
URL: http://plin.blogg.se/
Postat av: A-K

Det där låter bra! Tack för idag. kram

2009-01-08 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0