Andra dagen!

2009-06-02 @ 05:30:56
Gårdagen som första dagen på nya arbetsplatsen gick bra, det är en jätte mysig förskola och det verkar vara en väldigt bra personalgrupp. Jag var ganska förrvirrad under dagen då jag fick en drös med papper och nycklar att hålla reda på. Jag cyklade till jobbet igår och då var det ganska svalt men under dagen var det rena värmeböljan och jag gick runt i jeans, det var inte så kul. Den här veckan är jag på en annan avdelning likaså nästa, det är ganska bra tycker jag för då lär jag känna resten av personalgruppen.

I dag är det öppning som gäller så jag måste snart cykla iväg. 06.15 öppnar vi idag men jag slutar lite halvskapligt idag, ikväll blir det att ta hand om tvätt för nu är "berget" väldigt stort igen!


Ha en fin Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med tvättberget. Kul att allt verkar bra

på nya jobbet. Love u

2009-06-02 @ 12:46:00
Postat av: A-K

Synd att det inte blev nåt fika idag men vi får ta det en annan dag. KRam

2009-06-02 @ 15:21:21
Postat av: Sommartjejen

Vad roligt att din överaskningsfest blev så rolig, jag visste om den och njöt av att veta att du skulle få bli firad fast du inte trodde det! Det var du verkligen värd!!! ler



Lycka till nu på ditt nya jobb, det kommer gå superbra.

KRAAAAAAAAAAAAAM

2009-06-04 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0