Dags för den sista praktikveckan någonsin!

2009-03-01 @ 12:36:53
Nu åker jag snart till Vallentuna och där väntar en veckas praktik. Det är helt otroligt att det är min sista praktik någonsin. Jag kan inte förstå det , samtidigt känns det himla roligt. Jag ska vara i en jätte mysig etta så det kommer bli kanon kul. I dag är det vår ute, det känns som det i alla fall. Solen lyser och himlen känns lätt. Jag är säker på att det här kommer bli en himla bra vår och sommar. Om inte annat får vi se till att göra den till det bästa. Sitter faktiskt här och är lite sentimental idag, min familj är det bästa som finns. Jag finns alltid här för er och jag gör allt jag kan för att ni ska må så bra som möjligt ovavsett vad som måste göras. Glöm aldrig det.

År 2011 kan det hända grejer. Vad som väntar då får ni se då. :) Men som jag skrev tidigare P slutar aldrig att förvåna mig.



Kram


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hoppas att våren är nära nu :)

Vad händer 2011??? Nu blir jag lite nyfiken :)

2009-03-01 @ 18:36:35
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: A-K

Vadå 2011??? Om två år....men Jeeeeenifeeeeeer. Säääääääääääääg!

2009-03-01 @ 22:20:07
Postat av: simone

Ja det klart jag vill=). Min kompis från tysklnad kommer nästa tisdag så vet inte hur mycket jag hinne den veckan men den kans vi träna massa ju=)=). ja nu får du berätta vad som händer 2011??? kram

2009-03-01 @ 22:42:54
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: anna-karin

jag trodde det var 2010... he he he

2009-03-02 @ 09:09:33
Postat av: Steff

Vad bra, då vet jag det framöver :) . Jaha okey, men oftast är dem där småkilorna svårast att få bort, men det är bara att kämpa på... :) Tack så mycket, helgen har vart kanon :) Stor kraam

2009-03-02 @ 12:55:32
URL: http://steffosund.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej

Nä det är inget inplanerat då, vad jag vet. Hör av dig närmare så får vi se vad som händer den daqen. Kram

2009-03-02 @ 20:14:04
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0