Fredags Mys i all Ära

2009-03-20 @ 21:18:04

Visst är det konstigt med drömmar egentligen? Att de kan vara så verkliga och jag tror att de ibland vill säga oss någonting? Jag har försökt att googla på vad min dröm i förgående inlägg kan betyda. Jag har inte fått fram någonting vettigt men jag tror själv att det handlar om nya vägar i mitt liv. Vad tror ni?

I kväll myser vi framför lets dance och poker. Det är härligt och nya krafter behövs inför nästa vecka då jag ska vara på borta plan. Vi har inga planer inför helgen förutom en storstädning av lilla pärlan. Annars ska vi bara må gott! Vad ska ni göra?

Jag måste komma igång med mina promenader igen, det har blivit lite väl mycket slarv med maten denna vecka och eftersom det har varit lite sjukstuga har jag ätit det jag har varit sugen på, men så får det vara. Ska ta nya tag nästa vecka tänkte jag. Våren är på ingång och det märks. Jag satt ute på ballkongen en stund idag och njut av solens strålar och fågelkvitter. Det är härligt det!

Nu är min semester bekräftad och min chef tyckte jag var konstig som inte ville ha mera semester, men jag känner att jag inte behöver mera än så just nu. Det är viktigare för mig att komma in i arbetet och rutiner. Det kanske kan bli lite ledigt i höst/vinter istället. Sen är det ju också så att jag inte vill ha hur mycket obetald semester som helst när jag får en gångs skull kan få en lön att se fram emot. Under min andra semestervecka vill jag åka till landet.. Men det kanske inte är några där då. Vi får helt enkelt se.

Ha en underbar helg alla ni! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är säkert på landet då om allt går enligt planerna. Love u

2009-03-21 @ 08:28:24
Postat av: Anki

Gud så tråkigt, då är vi tillbaka på jobb just den veckan. i tog samma veckor som förra året eftersom vi inte riktigt vet vad som händer.

Men du får ut och fiska med mamsen i stället, blir inge tjejfiske i år heller. :(



Puss

2009-03-21 @ 09:40:55
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: A-K

Kram från mej och Stella

2009-03-21 @ 11:53:44
Postat av: Anki

Puss och Kram

2009-03-23 @ 08:25:19
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0