Fröööööken

2009-03-02 @ 20:52:06
Det slår aldrig fel, man blir varm i hjärtat av 24 små barn som skriker om ens uppmärksamhet. Dagen idag gick hur bra som helst och som jag trodde var klassen väldigt mysig. Vi har jobbat med svenska och temat bondgården. Det är spännande att följa barnens tankar. På torsdag är praktiken slut, det känns lite sorgligt faktiskt. Men snart står jag ju där själv med min egna klass eller barngrupp. Det beror helt på vart jag hamnar.

Jag träffade N i skolmatsalen idag och jag gav henne en bamsekram, sen kom jag på mig själv att det kanske man inte gör. Hon går ju trots allt i Fyran och då är det kanske lite pinsamt. *fniss*



Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hi hi, hon blev säkert bara glad, tror jag i alla fall.

Vi kommer att vara hemma på onsdag.

Kram

2009-03-02 @ 21:16:23
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: A-K

Hoppas resten av veckan blir bra. kram

2009-03-02 @ 21:39:19
Postat av: simone

hahaha. har en underbar vecka nu=)

2009-03-03 @ 08:52:50
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0