God Morgon!

2009-03-24 @ 07:54:37
Vad trist att ni inte skriver och säger vad ni tycker om det nya utseendet här på bloggen!



I dag är det Tisdag och jag tänker extra mycket på min Svägerska som ska opereras idag. Jag hoppas det går som det ska och att hon piggar på sig snart. I dag lyser solen och himlen visar sig blå. Jag gick upp med tuppen i morse för att åka och lämna in min bil hos glasmästaren. Framrutan ska bytas och det ska bli skönt att slippa ora sig för dessa stenskott som lätt förvandlas till sprickor. Hua.

Lektionerna igår gick bra, men Kemi och Fysik är ganska svårt. Så det ska bli roligt att jobba med det så att jag lär mig lite didaktik och blir lite mer kunnig inom ämnena. Biologi tycker jag är roligt så det blir nog inte lika svårt. Jag längtar mycket till påsken nu och mitt kära Jämtland. Det ska bli skönt att åka dit på lite semester med min älskling och min familj. Jag tror vi alla behöver det. Vi får hoppas på många soliga dagar.

Jag funderar på om jag ska vara en god dotter och laga middag till mina föräldrar ikväll som tack för att de finns. Men jag vet inte riktigt hur deras dag ser ut, kanske äter de lunch och mättar sig på den. Det brukar de göra.

Ha  en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nr 3 och lite kraftigare text på Liljansvilja.

Middag tackar vi för, kan tacos vara nåt???

Din bil ska ju hämtas halv 5 så efter det.

Handlar du ?

Love u

2009-03-24 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0