Helg!

2009-03-28 @ 16:20:25
Jag håller fortfarande på att städa och som vanligt tar det hundra år för mig. Det är konstigt egentligen med tanke på att vi bor i en tvårummare med kök! Jag var förbi rusta och blev väldigt glad då jag fann en matta för 199 kr som jag kan ha så länge. Vår rya matta behövs tvättas för den känns inte fräsch just nu. Jag tycker att det blev jätte fint och det känns alltid roligt med lite nytt i ens hem, vad det än må vara. Jag flyttade på vinstället och blomman också och det känns som att även det blev bättre!

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag känner mig rastlös så eventuellt kommer en vän hit och umgås med mig. Lite vin kanske det kan tänkas bli. Gott Gott! 

 

Nu längtar jag till Sommaren!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det tar tid med städning men det blev säkert jättebra. Du är ju så noga då blir det bra. Hoppas

du fick sällskap ikväll och att ni har det mysigt.

Men nu har ju snart P jobbat klart. Love u

2009-03-28 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0