Kvällstankar

2009-03-24 @ 20:47:22

♥ För en liten stund sedan åkte bror hem, han har varit hos vår mor och far och fikat. Han kom med beskedet att allting hade gått bra. Det känns som en lättnads suck i mitt hjärta, hela dagen har gått åt att vara spänd.Jag vet att hon vet att jag älskar henne och gör allting för henne. Men jag är rädd och jag stödjer henne i allt men samtidigt vet jag inte hur jag ska vara. Men jag är överlycklig över att allting tycks ha gått okej idag, att hon kanske kan få må bra en tid framöver. Helst för all framtid.

Jag tycker hemskt mycket om min bror också, egentligen så tycker jag om honom mest i hela världen förutom Pontus och mina syskonbarn och min familj..Jag vill att de ska må bra . Detta kanske blir ett djupt inlägg men å andra sidan är det detta som jag tänker på just nu och det bör ju hamna i min blogg.


(Kärlek till er)


Kommentarer
Postat av: A-K

Skönt att det verkar gått bra.

Det är ju självklart att man älskar sin familj och sin älskade och vill att dom ska ha det bra. Hoppas att allt löser sig och det kan bli lite lugn och ro och lite vardag igen. För trots att vardagar kan låta trist och grått så är det ju ändå i dom vi vet vad vi har och där vi känner oss trygga. Kram

2009-03-24 @ 21:48:16
URL: http://aykay.blogg.se/
Postat av: simone

bloggen blev super fin tjejen=). bakgrunden är fin

2009-03-24 @ 22:35:44
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0